.38 Super написа:
Paco написа:
Излезе Тесла 3. И това е началото.
Тесла са субсидирани държавно, ако трябва да плащаш за колата без субсидиите ще ти излезе двойно и тогава искам да видя колко души ще я карат. Не, че сега всички са се утрепали да ръчкат Тесли или, че са най-добрите коли в класа.
Производството на една електричка е в пъти по-"мръсно" от това на една малолитражка, да не говориме, че една от основните причини да не се натиска сериозно за електрически коли е, че не само няма изградена мрежа за зареждане, но и рециклирането им не е нито регулирано със стандарти, нито организирано както трябва, караш няколко години кола която си въобразяваш, че е "чиста" и икономична, обаче за да я произведеш и да я рециклираш, замърсяваш повече природата а "икономичноста" и е доста под съмнение ако трябва да я зареждаш само с тока от в къщи... Малко са на кантар тея електрически коли, не че концепцията е лоша или не бих искал да ги има...
1000 000 000 × 80 $ = 80 000 000 000 Това са парите, които всеки месец дават хората на Земята за да карат колите си. 80 милиарда долара всеки месец. Това е цената на 4 ядрени централи. Които могат да произвеждат ток 30 години за 20 милиона души. За 12 месеца това са 48 ядрени централи, които могат да произведат тока на цялата страна САЩ!!!
За 20 години, хората ще дадат за горива пари. Колкото цялата планета да има ток от ядрени централи.
Няма по алчни и нагли типове от петролното лоби!
Вие им вярвайте. Точно вие сте правили изследванията колко вредни са батериите за коли. Ама лично вие ги правихте... Сигурен съм в това.
Тия убавци дето прибират по 80 милиарда долара всеки месец от петрол. Ич нямат лоби в медиите и политиката. Те са едни мили и безгрижни хорица.