Наистина живеем в абсурдни времена. След 9 месеца и изразходвани над 5 милиона долара на американските данъкоплатци, разследването на Робърт Муелър за вмешателство на Русия в изборния процес на САЩ по време на изминалата президентска кампания излезе с шокиращи резултати. Разследването показва, че 13 руски граждани и 3 руски компании са плащали за реклами във FaceBook, с което са вкарали раздор в американската политическа система. Наистина ми е много трудно да проумея как някой рационален човек би повярвал на това, че действията на 13 руснака биха могли да подкопаят основните на политическия процес на най-голямата демокрация, икономика и военна сила на земята. Според Муелър въпросните руснаци са изхарчили 1.2 млн. долара за реклами в социалните мрежи. Сега сравнете тези пари с изхарчените от Доналд Тръмп и Хилъри Клинтън 2.67 милиарда долара в предизборните си кампании. Тази сума може да сравните и всичките 6.8 милиарда долара, които сумарно всички кандидати за президент изхарчиха в предизборната кампания. Тук е много е важно да отбележим, че само бюджета на ЦРУ (73 млрд. долара) е по-голям от целия военния бюджет на Русия (69 млрд. долара). Е, сериозно ли 13 руснака могат да надхитрят институция с бюджет от 73 млрд. долара? Това просто е несериозно.
Също така, в обвиненията на Муелър не се казва абсолютно нищо за конспиративната теория, че Путин е помогнал на Тръмп да стане президент. Ключов елемент от разследването на Робърт Муелър е, че този процес на „политическо вмешателство“ е започнал още през далечната 2014 година, или много преди Тръмп, дори да се замисли, дали да се кандидатира за президент. Този безумен наратив за руско вмешателство в американския изборен процес е крайно необходим на Демократическата партия, за да оправдават огромния провал на Хилъри Клинтън. Тези хора още не могат да проумеят факта, че американския народ избра Доналд Тръмп за президент на САЩ. Тъжната истина е, че единственото вмешателство в изборния процес на САЩ беше направен именно от Демократическата партия, когато хората от кампанията на Тръмп са били подслушвани от Департамента по правосъдие на САЩ на база на доклад, в който липсва каквато и да било истина, който на всичкото от горе е бил платен от кампанията на Хилъри Клинтън. Това е така нареченото Steele Dossier.
В същото заместник президента на FaceBook за рекламата, Робърд Голдман ясно заявява, че повечето от тези разходи за реклама са направени след изборите. Дори и в този туит, човекът не проумява, защо този факт изобщо не се коментира от мейнстрийм медиите.
Сериозно ли контролираните от Демократическата партия мейнстрийм медии, както и хора от администрацията на Демократическата партия се опитват да ни убедят вече над една година, че 13 руснака, които, дори са изхарчили повечето от парите за реклама след като Тръмп става президент са подкопали изборния и политически процес в САЩ? Мисля, че е крайно време да започнем да мислим критично.
https://twitter.com/robjective/status/9 ... 3885613056