Много интересно...и нагледно доказателство на технически аргумент.
Според мен това в цитата е най-малко вероятно граничещо с невъзможно. Да се получи такава деформация
без стрелба само от тежко надулно устройство без опора, може ...ако огъващия момент е предизвикан при натиск от кола поне два тона и половина тежка...
buffalo_gt написа:
2. Механично огъване (без изстрел) на цевта с устройството. Ако устройството е било достатъчно дълго и без допълнителна опора по цевта, е възможно, при прилагане на радиална спрямо оста на цевта сила, възникващият от това огъващ момент да предизвика в най-слабото сечение такава деформация.
тук е този цитат най-вероятната причина според мен...добавена е вероятна термична деформация към останалите натоварвания и става беля.
buffalo_gt написа:
3. Най-малко вероятното предположение е, че в следствие на много силно загряване на цевта и дулното устройство в свързващия ги участък, при релаксацията на материала в най-слабото сечение се получава остатъчна деформация (разтегляне).
п.п. Правят впечатление още две неща...
1. Кошмарната фаска на короната на този Блазер...това да платя на някой няма да може да я направи така грубо...а и короната, като цяло е гроги...
дръжката на лопатата ми за сняг е по-добре оформена...
2.отрязали сте я доста назад от шийката...но се забелязва вътрешна резба около М2-3мм радиално...точно там е рязана...явно е било нещо стопор или за миражна лента болтче ...БГ ноу-хау директно в цевта