иначе няма какво да ми претовариш на тублера
то е един двигател обикновен с екранирани полюси (ако не се лъжа, така се казваше)
при когото режима му на късо е почти като този при работа
т.е. дори да спре въртенето - няма да се запали
(а се е случвало няколко пъти)
на оста му е сложена една тежест .. която създава вибрациите
аз моя поне 10 пъти сам го ремонтирал,
два пъти сам му пренавивал двигателя
защото от работа му се късаха изхода на намотките ..
и гумата която държи лагерите на оста .. се смачква от работата и времето и там сам кирилизирал
даже сега е .. с разместени места на мерката и тежеста и .. работи с 50% повече ефективност
от голямата тежест, могат да се премачкат пружините които носят барабана
също може да се износи самия барабан от острите върхове на стружките
за да не го прегрявам .. от много работа
само му махнал на моя отдолу дето имаще една ламарина да го пази .. за да може да влиза по-добре въздух
както и сам му сложил таймер - да спира на 1ч по 15 мин да се охлажда и да знам всяка партида колко време е работила .. и е имало дни, дори седмици дето е работил постоянно
моя е Арсенал и е на повече от 10 години