Странното тука е именно това...
при натоварване на опън , когато се достигне горна граница на провлачване започва пластичната деформация и естествено отъняване на еталона...тръба или плътен материял диаметъра отънява и естествено ще се появи изпъкнал чембер в тръба.
И няма деформация ако не е достигната тази граница.
Само, че говорим за товар при чист опън! Тука опъна е част от различните натоварвания НО Е МАЛКА ЧАСТ!
Натоварването е от следните сили:
1. от собствената маса на огъване - ще ги пренебрегнем...половин кило маса на спирача не може да забележимо натоварване
2. Налягане - основно
3. опън от спирача
4. термичен товар
по точка 3 опън - има го и натоварването не е малко, но не е и нещо значително
може да се сметне точно показахме в началото на темата
https://www.youtube.com/watch?v=8_kD3fheeFAмасата на пушката се знае скоростта на отката също...спирача редуцира това с около 60% тоест не може да говорим кой знае каква сила на опън...
Със сигурност за да се провлачи това сечение горе...силата на опъна трябва да е десетки тонове...или ако затягам спирача с ключ с рамо 2 метра...да, ше се проточи шийката, но силата на опън така е потресающа
наистина натоварването е ударно /динамично натоварване/...не е плавно като в машината за изпитания и провлачване ще се получи при по малки стойности, но пак са далеч нещата да се отъни шийката от думкането на спирача на опън...
Провлачването ще стане от сумираните натоварвания от
налягане температура и опъна да, който е най-малката сила в случая...
тоест трябва да е вдлъбнатост ама не е ...
всъщност тази сянка в парчето сме сигурни, че е пръстенче навън нали?
във видеото горе обаче са категорични...не отнемайте матрял от дулото ще отвори...но не споменават за никакъв изпъкнал пръстен майка му стара...
отваря фуниевидно в участъка на резбата и те така...
И както казва назад и Аспирина...точната цев е без резби отпред колко и да рита не я кичете с компенсове...
интересно...много интересно